„Building UP” este o campanie de comunicare Romania Construieste, realizată de BORO Communication și prilejuită de cea de-a 7-a ediție DEVO Major Construction Projects Forum, care subliniază rolul vital al investițiilor în construcții pentru dezvoltarea României. DEVO 2024 a avut loc pe 15 octombrie, la București.

Cristian Erbașu, Constructii Erbasu: „România poate să își îmbunătățească semnificativ situația economică printr-un plan bine structurat de investiții în construcții”

Ștefan Paraschiv, Graphein: „Cum ajută implementarea de Digital Twin la dezvoltarea României?”

Noémi Karácsonyi, Simacek România: „Orașele noastre au un viitor verde”

Concept Structure: „Vedem dezvoltarea României prin investiții în construcții ca fiind esențială pentru transformarea și creșterea economică a țării”

Ștefan Ferdinand Vayna, MASTERBUILD: „Pentru o economie robustă și sustenabilă, România are nevoie de accelerarea investițiilor în construcții”

Ruxandra Dragomir, Nhood Romania: „Proiectele de urbanism și conectivitate de calitate sunt esențiale pentru dezvoltarea națională

Gabriel Blăniță, COLLIERS: „Sectorul construcțiilor din România a demonstrat o capacitate remarcabilă de adaptare și creștere în ultimii ani”

Irina Munteanu, Veolia România Soluții Integrate: „Sustenabilitatea se află în centrul preocupărilor noastre, promovând economia circulară și eficiența resurselor ca motoare ale creșterii economice”

Mariana Turcu, X Architecture & Engineering: „În toate proiectele de arhitectură valoroasă, clientul este foarte prezent, determină decisiv forma, fondul și scopul”

Alex Athanassoulas, STIRIXIS: „Adevăratul Building UP are loc atunci când autoritățile publice, investitorii privați, urbaniștii și designerii se unesc pentru a dezvolta orașe inteligente”

Costin Nistor, Fortim Trusted Advisors: „Viitorul arată bine în imobiliare și construcții”

O campanie de comunicare România Construiește și Spațiul Medical, realizată de BORO Communication și prilejuită de cea de-a 10-a ediție Building HEALTH Bucharest International Forum, care a avut loc pe 27 septembrie, cu tema „Spitale în Transformare”, care subliniază procesul constant de actualizare și de transformare, din bine în mai bine, al spitalelor. Building HEALTH este parte a ROHO Romanian Hospital & Healthcare Convention.

Mesaje din campania „Spitale în Transformare”:

Șerban Țigănaș, Dico & Țigănaș: „Trebuie să continuăm discuția despre spitale, pentru că problemele sunt departe de a fi rezolvate”

Cătălina Dragomir, KONE: „Importanța transformării spitalelor din România într-un mod eficient și durabil”

Raluca Șoaita, Tesseract Architecture: „Transformarea spitalelor românești este unul dintre subiectele strategice pe agenda țării în următorii ani”

Enrique Vallecillos Portillo, PLANHO Consultores: „Spitalele trebuie să se adapteze continuu la noile modele de îngrijire, tehnici și echipamente, precum și la cerințele populației”

Concrete & Design Solutions: „Eforturile comune vor aduce o schimbare semnificativă și pozitivă în sectorul sănătății din România”

Cezar Șerban, ADURO: „Investiția în sănătate nu este doar o necesitate imediată, dar și o promisiune pentru un viitor mai sănătos și mai prosper”

Marte Lauvsnes, Sykehusbygg/Norwegian Hospital Construction Agency: „Timpul în care ne gândeam că spitalele sunt într-o singură clădire a trecut”

Nadia Popescu, Tecnic Consulting Engineering Romania: „Transformarea Spitalelor din România prin Construcții Moderne – O Misiune Esențială pentru Viitorul Sănătății Publice”

Oana Andrei, KADRA: „Efervescența care caracterizează sectorul medical în ultimii ani înseamnă că pacienții din România vor avea parte de condiții mai bune și sigure pentru tratament și îngrijire”

Giorgia Gunnella & Giorgia Di Biagio, 3TI Progetti: „Cum vedem transformarea spitalelor prin construcție”


„Upgrade Your House” este o campanie de comunicare România Construiește, realizată de BORO Communication și prilejuită de cea de-a 6-a ediție Building HOME International Good Living Forum care subliniază preocuparea permanentă pentru creșterea calității locuirii.

Mesaje din campania „Upgrade Your House”:

Gabriel Blăniță, COLLIERS: Revenire neașteptată a rezidențialului

Iulian Rusu, NEPI: Piața rezidențială din România a demonstrat o reziliență și o dinamică impresionantă

Building HOME International Good Living Forum 2024 a avut loc pe 14 mai, la București.

Seria de evenimente “România Construiește” este dedicată celor care continuă să construiască în România și promovează noile proiecte de construcții din categoriile rezidențial, hoteluri, spitale, office, retail, industrial-logistic, mixed use și infrastructură. Mai multe aici.

O campanie de comunicare dedicată calității spațiului locuit, la care participă arhitecți, designeri, constructori, dezvoltatori din domeniul rezidențial și companii cu soluții pentru proiectele rezidențiale. Mai multe aici.